PEMUDA PERKASA...SEDIA GEMPUR...DULU...KINI...DAN SELAMANYA....

Wednesday, March 11, 2009

PERTANDINGAN MEMANCING ANJURAN PPU CAWANGAN KOTA BAHAGIA

AJK PPU Bahagian Rompin, sdr Saiful menyampaikan hadiah kepada pemenang tempat pertama pertandingan tersebut yang diadakan pada 6 hb Mac 2009. ( Peserta dpd Kg Meripoh)

Para peserta yang mengambil bahagian dalam pertandingan tersebut yang diadakan di Sungai Meripoh.

Syabas dan Tahniah kepada PPU Cawangan Kota Bahagia yang telah berjaya menganjurkan program tersebut dengan jayanya.

2 comments:

Bekas Ketua Penerangan Pemuda Bahagian said...

Pemuda UMNO tak boleh nak fikir buat program yang lebih hebat sikit ke? Yang tahu pertandingan memancing,bolasepak 7 sebelah, futsal, pertandingan layang-layang lah dan macam-macam lagi. UMNO ni parti politik bukannya belia4B.. buatlah program penghayatan perjuangan bangsa ke, program pendidikan politik ke,seminar perlembagaan negara dan negerike, kenegaraan dan sistem kerajaan ke? barulah pemuda umno boleh menyiapkan diri mengharungi perkembangan politik negara.Kalau setakat program sukan yang diberi keutamaan,Pemuda UMNO nak berdebat pasal perjuangan partinya sendiripun tak tahu, nak bercakap pasal peruntukan perlembagaan pun tak tahu, nak berdebat pasal hak-hak melayu pun kabur.

PEMUDA UMNO BAHAGIAN ROMPIN said...

tq bro, sukan bukan keutamaan tetapi ia lebih kepada mengukuhkan silaturrahim yang sedia terjalin. byk program dan perjumpaan dan sesi penerangan dibuat tak semua boleh dicite bro, strategi tu, jgn kita terlalu skeptikal terhadap perjuangan kita...apapun org macam saudara sgt diperlukan utk sama-sama membantu parti dan tampil bersama dalam saf perjuangan yang telah diperjuangkan dulu...tq...