PEMUDA PERKASA...SEDIA GEMPUR...DULU...KINI...DAN SELAMANYA....

Thursday, November 19, 2009

PERHIMPUNAN AGUNG TAHUNAN PERGERAKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA TAHUN 2009






12 comments:

Anonymous said...

Hoi bodoh punya pemuda umno. ni namanya blog yang GOBLOG... orang dah nak pergi mengundi PRU13 dah, kau ni baru nak post gambar perhimpunan pemuda umno 2009? mana akai? ni ke nak perjuang melayu?

chittttttttttt poorahhhhhh

ahli umno juga>

PEMUDA UMNO BAHAGIAN ROMPIN said...

Ini adalah laporan pgogram, strategi jalan malah lebih ligat untuk PRU13, ahli UMNO dilatih untuk bercakap guna bahasa yang baik-baik, bukan macam pembangkang

PEMUDA UMNO BAHAGIAN ROMPIN said...

Ini adalah laporan pgogram, strategi jalan malah lebih ligat untuk PRU13, ahli UMNO dilatih untuk bercakap guna bahasa yang baik-baik, bukan macam pembangkang

Anonymous said...

Kalau ye pun laporan program, cuba jenguk blog pembangkang macam mana mereka memberi input kepada penyokong dan pengikut mereka. Dalam masa sejam Satu jam, satu jam tau ,bukan dua, SATU JAM je peristiwa yang berleku dah masuk dalam blog depa. betapa efiseyen nya puak pembangkang ni.

Saya ahli umno, saya marah ni kerana nak bagi kesedaran kepada puak pemuda umno. tak kira la umno bahagian mana pun...
Saya hanyalah ahli umno dan mengundi BN. maka tolong lah dengar rintihan hati seprang umno yang akan memberi satu undi bila pilihanraya nanti. Kalau you all tak dengar walau satu undi maka hilanglah UMNO dipersada politik tanahair nanti.

Anonymous said...

Kalau macam ni cara up date blog, saya mencadang kan, tak payah la ada blog. ada paham kici......

Anonymous said...

.....

Anonymous said...

teguran membina adalah baik ditrima..yang berniat ikhlas...tak rugi...yang penting kita perbaiki kelemahan dan kekurangan..

PEMUDA UMNO BAHAGIAN ROMPIN said...

so tegurlah dengan baik kerana tatkala nabi musa a.s dan nabi harun a.s pergi berdakwah dengan firaun tuhan suruh mereka berkata-kata dengan kata-kata yang lembut dan baik.

Anonymous said...

Nak lembut macam mana lagi. Pemuda umno pun bukannya alim sangat pun. saya tahu la kalau dah ahli umno tu. saya pun ahli umno juga.

Saya mengharapkan agar barisan Pemuda umno rompin, buat lah sesuatu yang aktif demi menyelamatkan parlimen rompin nanti. Dah la JJ dok kat state sekarang, sapa lagi nak buat kerja beliau. walaupun ada pegawai yang in-charge, tapi rakyat lebih seronok dengar pihak pembangkang ceramah. sebabnya cerita mengumpat,menghasut ni tak payah pakai fakta, main terjah je, tapi tu yang rakyat kebanyakan suka dengar. kalau BN ceramah keluarkan fakta bla bla bla... tak seronok. sekarang ni kan politik persepsi.

ahlu umno totok je yang suka dan akan pangkah dacing setiap pilihanraya, namun kalau dok atas pagar, baru seberang sikit , mereka ni akan nilai parti mana yang boleh bercakap dan berhujah secara lojik walaupun pendek akal.

UMNO Cawangan Gombak Selatan said...

Salam Perjuangan,

Kami dari UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN amat tertarik dgn pengendalian blog.

Usaha yang dilakukan anda dalam memberi informasi mengenai dunia politik tanah air sewajarnya menjadi dorongan dan contoh buat UMNO Pahang khasnya.

Kami juga berharap agar kita dapat sama2 berganding bahu dalam menjawab segala fitnah dan dakyah yg dilemparkan dari pihak pembangkang agar rakyat terus menyokong dan menghargai perjuangan kita.

Ketua UMNO Cawangan Gombak Selatan, En. Abd. Razak Muhamad menyampaikan Salam Kasih khas buat anda.

Salam Perjuangan juga diberikan dari Ketua Pemuda UMNO Cawangan Gombak Selatan, En. Radzi Omar khas buat anda.

Sekian, Salam Tulus Ikhlas Dari,

EDITOR BLOG,
UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN,
BAHAGIAN WANGSA MAJU.

ps : Kami mohon izin untuk link blog anda di blog kami. Sila rujuk link PEMUDA UMNO BAHAGIAN di blog kami.

Anonymous said...

woi apa yang merepek ni??? umno gombak.. apa yang baik nya blog rompin ni? bangang punya umno gombak

PEMUDA UMNO BAHAGIAN ROMPIN said...

Yang Kurik Itu Kendi, Yang Merah Itu Saga, Yang Baik Itu Budi, Yang Indah Itu Bahasa, terima kasih kepada Umno Cawangan Gombak Selatan yang sudi menjadi pengunjung blog kami, kita satu tujuan, satu matlamat, satu perjuangan. Insyaallah tuhan akan sentiasa bersama orang sabar.