PEMUDA PERKASA...SEDIA GEMPUR...DULU...KINI...DAN SELAMANYA....

Tuesday, June 22, 2010

BUKAN HANYA BERSIDANG....MERAKYATKAN UMNO...


Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Rompin telah berjaya menjalankan mesyuarat perwakilan 2010 bertempat di Dewan Jubli Perak Rompin..Pada kali ini persidangan telah dirasmikan oleh Dato Seri Reezal Merican,Ketua Penerangan Pemuda UMNO Malaysia manakala Pergerakan Pemuda Bahagian Kuantan bertindak sebagai Wakil Perhubungan Negeri.

Mesyuarat telah berjalan dengan lancar di mana banyak perwakilan menunjukkan kematangan dalam menyampaikan hujah dan pandangan.

Apa yang menarik adalah kesinambungan dalam merakyatkan parti dengan pelbagai acara yang mendapat sambutan yang amat baik di kalangan masyarakat.Antaranya adalah pertandingan akhir futsal piala Ketua Pemuda,Autoshow,cabutan bertuah dan penyampaian sumbangan kepada persatuan2 belia.

Sekalung tahniah dan penghargaan kepada semua pihak yang bertungkus lumus menyumbang tenaga sehingga persidangan kali ini dapat dijalankan dengan jayanya.Begitu juga dengan barisan para pemimpin yang turut sama mengambil perhatian yang serius terhadap Pemuda UMNO Bahagian Rompin ini....

1 comment:

invisible said...

http://umno-tunrazak10.blogspot.com/
visit n masukan link ni plz.. thanks.