PEMUDA PERKASA...SEDIA GEMPUR...DULU...KINI...DAN SELAMANYA....

Saturday, May 21, 2011

PEMUDA ROMPIN DI MARAN..TERSERLAH KEWIBAWAAN..


Tahun ini PPU Rompin telah diberikan tugas dan tanggungjawab oleh Badan Perhubungan Pemuda UMNO Negeri Pahang untuk memantau ke Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian Maran.






Rombongan yang diketuai oeh YB Dato'KP,telah memastikan perjalanan persidangan berjalan lancar dan mengikuti perlembagaan yang telah diteAntara yang dipelajari oleh AJK yang masih baru ini adalah bagaimana menyelaras pengundian,membuat pengiraan dan memastikan eviden diselia dengan baik sehingga keputusan diumumkan..Sesungguhnya pengalaman yang didapati ini akan dibawa balik ke Rompin dan akan digunapakai mana yang elok dan dijadikan pengajaran dalam mengurus persidangan perwakilan yang bakal diadakan tidak lama lagi.Tahniah atas komitmen tinggTerimakasih juga diucapkan kepada PPU Maran yang telah memberkan kerjasama dan layanan yang sangat baik disepanjang PPU Rompin menjalankan tugasan di sana. Terimakasih dan tahniah dari kami..

2 comments:

Suara Pemuda said...

Terima kasih daun keladi, ada rezeki jumpa lagi.. Terima kasih daripada Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Kg. Dalam, DUN Chenor, Maran.

Anonymous said...

TQ sudi datang...Ayeek Strat (nama FB koi)..Perwakilan pemuda Taman Sri Chedung, Maran....Kem salam kat abg Jan Yusmizan...:-)