PEMUDA PERKASA...SEDIA GEMPUR...DULU...KINI...DAN SELAMANYA....

Sunday, January 11, 2009

AURA KEMENANGAN BN.


Suasana perang poster yang semakin giat berjalan di kawasan DUN Wakaf Mempelam....




Calon Barisan Nasional Dato' Wan Farid , tersenyum girang sambil melayan para penduduk dan pengundi dalam siri kempennya. Semoga ini akan menjadi kenangan manis bagi penduduk Kuala Trengganu dalam usaha mereka untuk terus menobatkan BN sebagai sebuah Parti yang bakal merubah kesejahteraan Hidup rakyatnya...



5 comments:

add said...

Apa yang aura? kalau setakat poster BN di wakaf mempelam melebihi dari poster pas, itu bukan aura kemenangan BN, tetapi era kekalahan BN, aura di trg,kelantan lain, tidak seperti tempat lain, dua negeri ni terkenal dengan "silent majority". tup-tup menang itu je... yang menjadi masalah Bn ialah pasal "tup-tup menang" sebenarnya dipihak PAS, bukan dipihak BN. kepada pemuda rompin, sila rebut masa yang ada dengan membuat blog yang "ilmiah" dalam menarik golongan muda memilih calon BN. kalau setakat ambil gambar poster banyak dan cedok nasi tu namanya calon hipokrit. Kalau menang nanti, ada calon BN nak cedok nasi lagi pada rakyat ? jangan dok gatal lensa kamera nak post yang hipokrit.....wasallam by pemuda BN

Anonymous said...

buat PPU Rompin.. betul cakap add tu, jangan terpedaya dengan sambutan orang ramai..Kena kerja kuat lagi, Dato Wan Farid tu Golongan Bangsawan, lagipun Track Record PR dia dengan orang kawasan dia kureng sket sebelum ni.. so banyak benda nak counter.. Dulu Arwahnya dato Razali memang orang suka.. orang PAS pun ramai yang support arwah.. tu yang boeh menang tu.. so Harap dato Wan Farid tabah.. Korang pun geng2 PPU jangan harap elaun dari Dato JJ & Dato Safhri je.. kerja betul2.. Insya Allah tuhan balas yang baik2.. satu lagi, betul gak kata Add tu,.. untuk AJK PPU, buat la blog yang ilmiah,PK2 la Program yang Bagus2.. jangan PK jadi AJK tujuan nak mudah cari PROJEK je.. whatever, Bravo BRO..

Anonymous said...

emmm Confident je bunyinya.. Moga2 betul doa kalian tu.. tapi jangan over confident bang, pengundi terengganu n kelantan pe'el diorang pelik sket.. susah nak sogok2 ni... tapi yang teman harapkan kesungguhan PPU tu bukan setakat di KT je, tp yang lebih penting, tugas masing2 di Rompin..
Kome ni nak tengok sangat PPU berkesan pada Budak2 rompin.. KP dah jadi Exco & dah bertitle Dato' dah pun.. so, Harap2 besar lagi sumbangan ke kawasan yek Dato'..

Anonymous said...

Lupa plak.. satu perkara yang teman rasa PPU Rompin ni kena buat, kalian buat la program Solat hajat secara besar2ran untuk sedara seislam kita di palestin tu.. kita ni orang muslim.. senjata paling berkesan Doa.. teman dapat tau, KP PPU Rompin dan Nasharudin Tantawi PAS tu seuniversiti & kampung pun dekat2, sama2 keratong kan ??.. so boleh pakat2 buang ego politik jap, buat program bersama, tunjukkan muslimin muslimat di Rompin ni bersatu hati, Senada, Satu Suara dalam menyampaikan ketidak Persetujuan kita dengan tindakan bengong Israel tu.. Moga2 doa kita terkabul.. Ajak sekali Dato JJ,Dato' Maznah, YB Jo,Dato Hassan, EX-YB Rosli n lain2.. x salahkan untuk keharmonian umat Muhamad SAW..

Anonymous said...

setakat hari ni, ikut2 risikian aku.. macam berat je Dato' Wan Farid Nak menang.. Rata2 risikan dari banyak pihak bila ditanya.. jawabnya NTAH LE.. so x confident je bunyinya.. semalam aku jumpa mamat dari kl.. penganalisis gak.. dia cakap kalau nak menang, 2 hari terakhir BN kena tibai betul2.. kalau nak menang.. so korang buat la yang mana patut.. Aku ni menyokong tak melarang pun tak.. mana yang baik aku amik, mana yang buruk aku tolak, tu je prinsip aku..